Автор:
Кількість сторінок:
Видавець:
Місце видання:
Дата:
Мова:
ISBN:
УДК:
Предметні терміни:
Бібліографічна картка:
Анотація:
Збірник завдань для практичних занять і самостійної роботи розроблено на основі робочої програми навчальної дисципліни «Маркетинговий аудит» згідно з освітньою програмою спеціальності «Маркетинг» бакалаврського рівня вищої освіти. Збірник містить ключові терміни і поняття, питання для групової дискусії, тести, аналітичні та практичні завдання, ситуаційні вправи (кейси), запитання для самоконтролю. Призначений для здобувачів денної, заочної та дистанційної форм навчання, які вивчають дисципліну «Маркетинговий аудит», а також аспірантів, викладачів, фахівців-практиків, діяльність яких пов’язана з розробкою заходів щодо аудиту маркетингової діяльності підприємства
Факультет:
Спеціальність:
Ступінь підготовки:
Дисципліна:
Тип документу:
Каталог: