Автор:
Кількість сторінок:
263с.
Видавець:
Місце видання:
Дата:
Мова:
УДК:
338.487:658.8](075.8)
Предметні терміни:
- стратегічний маркетинг
- стратегічне планування
- стратегія «Збору урожаю»
- маркетингове середовище
- підприємство
- стратегічний аналіз
- SWOT-аналіз
- PEST-аналіз
- GAP-аналіз
- SNW-аналіз
- стратегічна модель
- модель М. Портера
- готельно-ресторанні послуги
- готельний бізнес
- туристичний бізнес
- матриця І. Ансоффа
- ціноутворення
- ціна
- знижка
- націнка
- матриця Бостонської консультативної групи (матриця росту)
- матриця «Мак Кінсі-Дженерал Електрик»
- конкурентна перевага
- диференціація
- конкуренція
- конкурентна стратегія
- конкурентоспроможність
- сіті-маркетинг
- сіті-брендінг
- імідж
- туристичний імідж
Бібліографічна картка:
Конспект лекцій з дисципліни «Стратегічний маркетинг в туризмі та готельно-ресторанному бізнесі» для здобувачів освітнього ступеня
«магістр» спеціальності 242 Туризм денної форми навчання [Електронний ресурс] / [упоряд. Ю.М. Тихоненко]; М-во освіти і
науки України, Черкас. держ. технол. ун-т. – Черкаси : ЧДТУ, 2018. – 263 с.
Анотація:
Конспект лекцій з дисципліни «Стратегічний маркетинг в туризмі та готельно-ресторанному бізнесі» містить вісімнадцять лекцій за основними темами, у яких висвітлено роль стратегічного маркетингу для підприємств туристичного та готельно-ресторанного бізнесу, його значення та інформаційне забезпечення. Особливе місце відводиться поняттям та навичкам для управління туристичним підприємством.
Факультет:
Спеціальність:
Ступінь підготовки:
Тип документу:
Каталог:
Ідентифікатор URL:
http://elib.chdtu.edu.ua/e-books/2764