Автор:
Кількість сторінок:
268с.
Видавець:
Місце видання:
Дата:
Мова:
УДК:
338.487:658.8](075.8)
Предметні терміни:
- туристичний бізнес
- готельний бізнес
- маркетингові стартегії
- стратегічне планування
- стратегічне управління
- SWOT-аналіз
- маркетингове середовище
- модель М. Портера
- сегментація ринку
- STP-маркетинг
- ціноутворення
- портфель бізнесу
- матриця Бостонської консультативної групи (матриця росту)
- матриця «Мак Кінсі – Дженерал Електрик» (матриця привабливості ринку)
- конкурентні переваги
- диференціація
- сіті-брендінг
- сіті-маркетинг
Бібліографічна картка:
Конспект лекцій з дисципліни «Стратегічний маркетинг в туризмі та готельно-ресторанному бізнесі» для здобувачів освітнього ступеня «магістр» зі спеціальності 241 Готельно-ресторанна справа денної форми навчання [Електронний ресурс] / упоряд. Ю. М.Тихоненко ; М-во освіти і науки України, Черкас. держ. технол. ун-т. – Черкаси : ЧДТУ, 2019. – 268 с.
Анотація:
Конспект лекцій з дисципліни «Стратегічний маркетинг в туризмі та готельно-ресторанному бізнесі» містить вісімнадцять лекцій за основними темами, у яких висвітлено роль стратегічного маркетингу для підприємств готельно-ресторанного бізнесу, його значення та інформаційне забезпечення. Особливе місце відводиться поняттям та навичкам для управління готельноресторанним підприємством.
Факультет:
Спеціальність:
Ступінь підготовки:
Тип документу:
Каталог:
Ідентифікатор URL:
http://elib.chdtu.edu.ua/e-books/3282