Методичні рекомендації до самостійної роботи з дисципліни «Маркетинг інновацій» для здобувачів освітнього ступеня «бакалавр» зі спеціальності 075 Маркетинг усіх форм навчання



Кількість сторінок: 

26с.

Видавець: 

Місце видання: 

Дата: 

Мова: 

УДК: 

658.8:330.341.1](07)

Бібліографічна картка: 

Методичні рекомендації до самостійної роботи з дисципліни «Маркетинг інновацій» для здобувачів освітнього ступеня «бакалавр» зі спеціальності 075 Маркетинг усіх форм навчання [Електронний ресурс] / упоряд. Л.С. Васильченко ; М-во освіти і науки України, Черкас. держ. технол. ун-т. – Черкаси: ЧДТУ, 2024. – 26 с. – режим доступу: http://elib.chdtu.edu.ua/e-books/4336

Анотація: 

У методичних рекомендаціях до самостійної роботи з дисципліни «Маркетинг інновацій» наведено ключові теми спрямовані на самостійне засвоєння теоретичних знань із маркетингу інновацій, розвиток практичних навичок аналізу ринку, ідентифікації потреб споживачів та розробки інноваційних стратегій, ознайомлення із сучасними маркетинговими підходами до впровадження та просування інноваційних продуктів, формування у студентів умінь оцінювати ефективність маркетингових заходів та конкурентоспроможність інноваційних рішень.
Для здобувачів освітнього ступеня «бакалавр» зі спеціальності 075 Маркетинг освітньої програми «Маркетинг» усіх форм навчання.

Спеціальність: 

Ступінь підготовки: 

Дисципліна: 

Тип документу: 

Каталог: 

Ідентифікатор URL: 

http://elib.chdtu.edu.ua/e-books/4336
  • Електронна версія матеріалу доступна для завантаження лише зареєстрованим користувачам Електронно-бібліотечної системи ЧДТУ.
  • Усі завантажувані матеріали захищені авторськими правами, усі права належать їх законним правовласникам.