Автор:
Кількість сторінок:
Видавець:
Місце видання:
Дата:
Мова:
УДК:
Бібліографічна картка:
Анотація:
У методичних рекомендаціях до самостійної роботи з дисципліни «Маркетинг інновацій» наведено ключові теми спрямовані на самостійне засвоєння теоретичних знань із маркетингу інновацій, розвиток практичних навичок аналізу ринку, ідентифікації потреб споживачів та розробки інноваційних стратегій, ознайомлення із сучасними маркетинговими підходами до впровадження та просування інноваційних продуктів, формування у студентів умінь оцінювати ефективність маркетингових заходів та конкурентоспроможність інноваційних рішень.
Для здобувачів освітнього ступеня «бакалавр» зі спеціальності 075 Маркетинг освітньої програми «Маркетинг» усіх форм навчання.
Факультет:
Спеціальність:
Ступінь підготовки:
Дисципліна:
Тип документу:
Каталог: