Методичні рекомендації до виконання курсової роботи з дисципліни «Маркетинг» для здобувачів освітнього ступеня «бакалавр» зі спеціальності 075 Маркетинг усіх форм навчання



Кількість сторінок: 

36с.

Видавець: 

Місце видання: 

Дата: 

Мова: 

УДК: 

658.8(07)

Бібліографічна картка: 

Методичні рекомендації до виконання курсової роботи з дисципліни «Маркетинг» для здобувачів освітнього ступеня «бакалавр» зі спеціальності 075 Маркетинг усіх форм навчання [Електронний ресурс] / упоряд.: А.О. Боковня, Н.В. Шевченко ; М-во освіти і науки України, Черкас. держ. технол. ун-т. – Черкаси: ЧДТУ, 2021. – 36 с. – режим доступу: http://elib.chdtu.edu.ua/e-books/4547

Анотація: 

Видання містить методичні рекомендації до виконання курсової роботи з дисципліни «Маркетинг»: мету, основні етапи роботи над підготовкою курсової роботи, основні вимоги до структури та змісту курсової роботи та вимоги до її оформлення.
Для здобувачів освітнього ступеня «бакалавр» зі спеціальності 075 Маркетинг освітньої програми Маркетинг усіх форм навчання. 

Спеціальність: 

Ступінь підготовки: 

Дисципліна: 

Тип документу: 

Каталог: 

Ідентифікатор URL: 

http://elib.chdtu.edu.ua/e-books/4547
  • Електронна версія матеріалу доступна для завантаження лише зареєстрованим користувачам Електронно-бібліотечної системи ЧДТУ.
  • Усі завантажувані матеріали захищені авторськими правами, усі права належать їх законним правовласникам.