Методичні рекомендації до практичних робіт з дисципліни «Основи маркетингу в автотранспорті» для здобувачів освітнього ступеня «бакалавр» зі спеціальностей: 274 Автомобільний транспорт освітньої програми Автомобільний транспорт та 275 Транспортні технології освітньої програми Транспортні технології (на автомобільному транспорті) усіх форм навчання



Кількість сторінок: 

16с.

Видавець: 

Місце видання: 

Дата: 

Мова: 

УДК: 

656.13.07:339.138](07)

Бібліографічна картка: 

Методичні рекомендації до практичних робіт з дисципліни «Основи маркетингу в автотранспорті» для здобувачів освітнього ступеня «бакалавр» зі спеціальностей: 274 Автомобільний транспорт освітньої програми Автомобільний транспорт та 275 Транспортні технології освітньої програми Транспортні технології (на автомобільному транспорті) усіх форм навчання [Електронний ресурс] / упоряд. Л.А. Тарандушка ; М-во освіти і науки України, Черкас. держ. технол. ун-т. – Черкаси: ЧДТУ, 2024. – 16 с. – режим доступу: https://elib.chdtu.edu.ua/e-books/5435

Анотація: 

Методичні рекомендації допоможуть здобувачам виконати практичні завдання та засвоїти матеріал з дисципліни «Основи маркетингу в автотранспорті», а також у підготовці до захисту кваліфікаційної роботи здобувачів освітнього ступеня «бакалавр».
Рекомендовано для ЗВО зі спеціальностей: 274 Автомобільний транспорт освітньої програми Автомобільний транспорт та 275 Транспортні технології освітньої програми Транспортні технології (на автомобільному транспорті).

Ступінь підготовки: 

Тип документу: 

Каталог: 

Ідентифікатор URL: 

https://elib.chdtu.edu.ua/e-books/5435
  • Електронна версія матеріалу доступна для завантаження лише зареєстрованим користувачам Електронно-бібліотечної системи ЧДТУ.
  • Усі завантажувані матеріали захищені авторськими правами, усі права належать їх законним правовласникам.