Методичні рекомендації до виконання курсових робіт з дисципліни «Маркетингова товарна політика» для здобувачів освітнього ступеня «бакалавр» зі спеціальності 075 Маркетинг усіх форм навчання



Кількість сторінок: 

25с.

Видавець: 

Місце видання: 

Дата: 

Мова: 

УДК: 

658.8(07)

Бібліографічна картка: 

Методичні рекомендації до виконання курсових робіт з дисципліни «Маркетингова товарна політика» для здобувачів освітнього ступеня «бакалавр» зі спеціальності 075 Маркетинг усіх форм навчання [Електронний ресурс] / упоряд.: І.В. Ганжала, О.А. Сергієнко ; М-во освіти і науки України, Черкас. держ. технол. ун-т. – Черкаси: ЧДТУ, 2024. – 25 с. – режим доступу: https://elib.chdtu.edu.ua/e-books/5559

Анотація: 

Видання містить методичні рекомендації до виконання курсової роботи з дисципліни
«Маркетингова товарна політика»: вступ, загальні положення, структуру курсової роботи, правила та вимоги до оформлення курсової роботи, критерії оцінювання, рекомендований перелік тем, корисні посилання для написання курсової роботи.
Для здобувачів освітнього ступеня «бакалавр» зі спеціальності 075 Маркетинг освітньої програми Маркетинг усіх форм навчання.

Спеціальність: 

Ступінь підготовки: 

Тип документу: 

Каталог: 

Ідентифікатор URL: 

https://elib.chdtu.edu.ua/e-books/5559
  • Електронна версія матеріалу доступна для завантаження лише зареєстрованим користувачам Електронно-бібліотечної системи ЧДТУ.
  • Усі завантажувані матеріали захищені авторськими правами, усі права належать їх законним правовласникам.