Автор:
Кількість сторінок:
42с.
Видавець:
Місце видання:
Дата:
Мова:
УДК:
658.8:330.4](07)
Бібліографічна картка:
Методичні рекомендації до лабораторних робіт з дисципліни «Економіко-математичні методи та моделі в маркетингу» для здобувачів освітнього ступеня «бакалавр» зі спеціальності 075 Маркетинг усіх форм навчання [Електронний ресурс] / упоряд. Т.І. Бурцева ; М-во освіти і науки України, Черкас. держ. технол. ун-т. – Черкаси: ЧДТУ, 2024. – 42 с. – режим доступу: https://elib.chdtu.edu.ua/e-books/5594
Анотація:
Видання містить методичні рекомендації до лабораторних робіт з дисципліни «Економіко-математичні методи та моделі в маркетингу»: мету, завдання та зміст навчальної дисципліни за темами, методичні вказівки та завдання до виконання лабораторних робіт.
Для добувачів освітнього ступеня «бакалавр» зі спеціальності 075 Маркетинг освітньої програми Маркетинг усіх форм навчання.
Факультет:
Спеціальність:
Ступінь підготовки:
Тип документу:
Каталог:
Ідентифікатор URL:
https://elib.chdtu.edu.ua/e-books/5594