Автор:
Співавтор:
Кількість сторінок:
Видавець:
Місце видання:
Дата:
Мова:
УДК:
Предметні терміни:
- колектив
- керівник
- лідерство
- людиноцентризм
- управління
- функції управління
- особистість підлеглого
- мотивація праці
- структура особистості
- характер
- темперамент
- самооцінка
- емоції
- комплекси
- емоційний стан
- управління емоціями
- комунікація
- невербальні сигнали спілкування
- соціальні стереотипи
- атракція
- стилі ділового спілкування
- національні стилі ділового спілкування
- управлінський вплив
- критика
- конфлікти
Бібліографічна картка:
Анотація:
Особливістю посібника є системна спрямованість на самостійне оволодіння знаннями і вміннями, необхідними для вдосконалення управлінської майстерності керівника. У стислому вигляді розкриваються теоретичні основи психології управління, характерні особливості особистості керівника і підлеглого, основи ділового спілкування і взаємодії, сутність управління груповими процесами, явищами, конфліктними ситуаціями. Також наведено методи і засоби подолання важких емоційних станів. Видання містить конкретні ситуації для аналізу, контрольні питання до заліку (іспиту) та орієнтовні відповіді на них, тести навчальних досягнень, тестові методики самопізнання, вправи, задачі, притчі, що сприятиме формуванню управлінських компетенцій. Для студентів (магістрантів) вищих закладів освіти, які вивчають курси «Психологія управління», «Психологія праці», «Управління персоналом» та усіх, хто цікавиться психологічними аспектами управлінської діяльності
Ступінь підготовки:
Тип документу:
Каталог: