Управління якістю продукції та послуг у готельно-ресторанному господарстві : підручник



Автор: 

Кількість сторінок: 

488с.

Видавець: 

Місце видання: 

Дата: 

Мова: 

ISBN: 

978-617-7675-10-4

УДК: 

338.486.1+640+658.56+338.488.2](075.8)

Бібліографічна картка: 

Давидова, О. Ю. Управління якістю продукції та послуг у готельно-ресторанному господарстві [ Електронний ресурс ] : підручник / О. Ю. Давидова . ─ Харьків : Іванченко І. С., 2018 . ─ 488 с.

Анотація: 

У підручнику розглянуто проблеми управління якістю в контексті забезпечення конкурентоспроможності продукції та послуг, що надають підприємства готельноресторанного господарства. Висвітлено найважливіші етапи розвитку, сучасний стан теорії та практики управління якістю. Досліджено економічні поняття якості, принципи та методи її оцінювання, організаційно-методичні принципи забезпечення якості й управління якістю продукції та послуг готельно-ресторанного господарства; організаційно-економічний механізм управління якістю та умови його реалізації на українських підприємствах готельноресторанного господарства в сучасних економічних умовах. Особливу увагу приділено системам управління якістю на базі стандартів ISO серії 9000, концепції TQM, системі управління безпекою харчових продуктів HACCP. Підручник призначається для студентів та викладачів закладів вищої освіти і працівників сфери індустрії гостинності.

Напрям підготовки: 

Тип документу: 

Каталог: 

Ідентифікатор URL: 

http://elib.chdtu.edu.ua/e-books/3345
  • Електронна версія матеріалу доступна для завантаження лише зареєстрованим користувачам Електронно-бібліотечної системи ЧДТУ.
  • Усі завантажувані матеріали захищені авторськими правами, усі права належать їх законним правовласникам.