Ресурсне забезпечення об’єднаної територіальної громади та її маркетинг: навчальний посібник



Кількість сторінок: 

107с.

Місце видання: 

Дата: 

Мова: 

ISBN: 

978-617-7361-40-3

УДК: 

352.073(477)(075.8)

Бібліографічна картка: 

Ресурсне забезпечення об’єднаної територіальної громади та її маркетинг: навч. посіб. / [Г. А. Борщ, В. М. Вакуленко, Н. М. Гринчук, Ю. Ф. Дехтяренко, О. С. Ігнатенко, В. С. Куйбіда, А. Ф. Ткачук, В. В. Юзефович] – К., 2017. – 107 с. – режим доступу: http://elib.chdtu.edu.ua/e-books/4081

Анотація: 

Навчальний посібник підготовлено як текстову версію до навчального модулю, апробованого у Національній академії державного управління при Президентові України та на тренінгах, які проводить ГО «Інститут громадянського суспільства» для посадових осіб місцевого самоврядування, депутатів місцевих рад та активістів об’єднаних громад. У виданні розглянуто теоретичні та практичні аспекти формування ресурсного потенціалу об’єднаної територіальної громади, проаналізовано особливості формування, використання та розвитку територіальних, земельних та фінансових ресурсів об’єднаної територіальної громади. Визначено основні елементи територіального маркетингу та наведено кращі практики застосування маркетингового механізму об’єднаними територіальними громадами. Запропоновано практикоорієнтовану навчальну програму для підготовки фахівців, які опікуються питаннями створення та діяльності об’єднаних територіальних громад. Розраховано на широке коло читачів.

Кафедра: 

Ступінь підготовки: 

Тип документу: 

Каталог: 

Ідентифікатор URL: 

http://elib.chdtu.edu.ua/e-books/4081

Авторські права: 

портал «Децентралізація»
  • Електронна версія матеріалу доступна для завантаження лише зареєстрованим користувачам Електронно-бібліотечної системи ЧДТУ.
  • Усі завантажувані матеріали захищені авторськими правами, усі права належать їх законним правовласникам.