Маркетингові дослідження: підручник



Кількість сторінок: 

460с.

Місце видання: 

Дата: 

Мова: 

ISBN: 

978-966-941-125-9

УДК: 

658.8(075.8)

Бібліографічна картка: 

Маркетингові дослідження [Електронний ресурс] : підручник / Н. С. Косар, О. Б. Мних, С. В. Крикавський, С. В. Леонова . ─ Львів : Вид-во Львів. політехніки, 2018 . ─ 460 с. ─ режим доступу: http://elib.chdtu.edu.ua/e-books/4240

Анотація: 

У підручнику викладено основи теорії маркетингових досліджень та науково-методичні засади їх предметної реалізації. Висвітлено такі питання: товарний ринок та його клієнтура; попит на ринку та прогнозування збуту; конкуренція та конкурентоспроможність; поведінка споживачів. Для оцінювання та практичної адаптації теоретичних знань подано контрольні запитання, завдання та ситуаційні вправи, приклади предметних досліджень.

Для студентів та викладачів вищих навчальних закладів, підприємців, менеджерів з маркетингу, усіх, хто цікавиться маркетингом.

Ступінь підготовки: 

Тип документу: 

Каталог: 

Ідентифікатор URL: 

http://elib.chdtu.edu.ua/e-books/4240
  • Електронна версія матеріалу доступна для завантаження лише зареєстрованим користувачам Електронно-бібліотечної системи ЧДТУ.
  • Усі завантажувані матеріали захищені авторськими правами, усі права належать їх законним правовласникам.