Методичні рекомендації до виконання контрольних робіт з дисципліни «Маркетингові дослідження» для здобувачів освітнього ступеня «бакалавр» зі спеціальності 075 Маркетинг заочної форми навчання



Кількість сторінок: 

29с.

Видавець: 

Місце видання: 

Дата: 

Мова: 

УДК: 

658.8(07)

Бібліографічна картка: 

Методичні рекомендації до виконання контрольних робіт з дисципліни «Маркетингові дослідження» для здобувачів освітнього ступеня «бакалавр» зі спеціальності 075 Маркетинг заочної форми навчання [Електронний ресурс] / упоряд. О.А. Сергієнко ; М-во освіти і науки України, Черкас. держ. технол. ун-т. – Черкаси: ЧДТУ, 2021. – 29 с. – режим доступу: http://elib.chdtu.edu.ua/e-books/4556

Анотація: 

У даних методичних рекомендаціях викладаються основні вимоги до виконання контрольних робіт з дисципліни «Маркетингові дослідження», структура, об’єм, вміст і критерії її оцінки.
Для з добувачів освітнього ступеня «бакалавр» зі спеціальності 075 Маркетинг освітньої програми «Маркетинг» заочної форми навчання.

Спеціальність: 

Ступінь підготовки: 

Тип документу: 

Каталог: 

Ідентифікатор URL: 

http://elib.chdtu.edu.ua/e-books/4556
  • Електронна версія матеріалу доступна для завантаження лише зареєстрованим користувачам Електронно-бібліотечної системи ЧДТУ.
  • Усі завантажувані матеріали захищені авторськими правами, усі права належать їх законним правовласникам.