Автор:
Кількість сторінок:
29с.
Видавець:
Місце видання:
Дата:
Мова:
УДК:
658.8(07)
Бібліографічна картка:
Методичні рекомендації до виконання контрольних робіт з дисципліни «Маркетингові дослідження» для здобувачів освітнього ступеня «бакалавр» зі спеціальності 075 Маркетинг заочної форми навчання [Електронний ресурс] / упоряд. О.А. Сергієнко ; М-во освіти і науки України, Черкас. держ. технол. ун-т. – Черкаси: ЧДТУ, 2021. – 29 с. – режим доступу: http://elib.chdtu.edu.ua/e-books/4556
Анотація:
У даних методичних рекомендаціях викладаються основні вимоги до виконання контрольних робіт з дисципліни «Маркетингові дослідження», структура, об’єм, вміст і критерії її оцінки.
Для з добувачів освітнього ступеня «бакалавр» зі спеціальності 075 Маркетинг освітньої програми «Маркетинг» заочної форми навчання.
Факультет:
Спеціальність:
Ступінь підготовки:
Дисципліна:
Тип документу:
Каталог:
Ідентифікатор URL:
http://elib.chdtu.edu.ua/e-books/4556