Методичні рекомендації до практичних робіт з дисципліни «Стратегічний маркетинг» для здобувачів освітнього ступеня «магістр» зі спеціальності 075 Маркетинг усіх форм навчання



Автор: 

Кількість сторінок: 

35с.

Видавець: 

Місце видання: 

Дата: 

Мова: 

УДК: 

658.8 (07)

Бібліографічна картка: 

Методичні рекомендації до практичних робіт з дисципліни «Стратегічний маркетинг» для здобувачів освітнього ступеня «магістр» зі спеціальності 075 Маркетинг усіх форм навчання [Електронний ресурс] / упоряд. А.О. Боковня ; М-во освіти і науки України, Черкас. держ. технол. ун-т. – Черкаси: ЧДТУ, 2022. – 35 с. – режим доступу: https://elib.chdtu.edu.ua/e-books/5229

Анотація: 

Видання містить методичні рекомендації до практичних робіт з дисципліни «Стратегічний маркетинг»: тематичне планування практичних робіт, контрольні питання, завдання для практичних робіт, ситуаційні та тестові завдання.
Для здобувачів освітнього ступеня «магістр» зі спеціальності 075 Маркетинг (освітньої програми Маркетинг) усіх форм навчання.

Спеціальність: 

Ступінь підготовки: 

Тип документу: 

Каталог: 

Ідентифікатор URL: 

https://elib.chdtu.edu.ua/e-books/5229
  • Електронна версія матеріалу доступна для завантаження лише зареєстрованим користувачам Електронно-бібліотечної системи ЧДТУ.
  • Усі завантажувані матеріали захищені авторськими правами, усі права належать їх законним правовласникам.