Методичні рекомендації до виконання курсової роботи з дисципліни «Стратегічний маркетинг» для здобувачів освітнього ступеня «магістр» зі спеціальності 075 Маркетинг усіх форм навчання



Автор: 

Кількість сторінок: 

36с.

Видавець: 

Місце видання: 

Дата: 

Мова: 

УДК: 

658.8 (07)

Бібліографічна картка: 

Методичні рекомендації до виконання курсової роботи з дисципліни «Стратегічний маркетинг» для здобувачів освітнього ступеня «магістр» зі спеціальності 075 Маркетинг усіх форм навчання [Електронний ресурс] / упоряд. А.О. Боковня ; М-во освіти і науки України, Черкас. держ. технол. ун-т. – Черкаси: ЧДТУ, 2022. – 36 с. – режим доступу: https://elib.chdtu.edu.ua/e-books/5230

Анотація: 

Видання містить методичні рекомендації до виконання курсової роботи з дисципліни «Стратегічний маркетинг»: мету, основні етапи роботи над підготовкою курсової роботи, основні вимоги до структури та змісту курсової роботи та вимоги до її оформлення.
Для здобувачів освітнього ступеня «магістр» зі спеціальності 075 Маркетинг освітньої програми Маркетинг усіх форм навчання.

Спеціальність: 

Ступінь підготовки: 

Тип документу: 

Каталог: 

Ідентифікатор URL: 

https://elib.chdtu.edu.ua/e-books/5230
  • Електронна версія матеріалу доступна для завантаження лише зареєстрованим користувачам Електронно-бібліотечної системи ЧДТУ.
  • Усі завантажувані матеріали захищені авторськими правами, усі права належать їх законним правовласникам.