Методичні рекомендації до практичних робіт з дисципліни «Стратегічний маркетинг туризмі та готельно-ресторанному бізнесі» для здобувачів освітнього ступеня «магістр» зі спеціальності 242 Туризм і рекреація усіх форм навчання



Кількість сторінок: 

40с.

Видавець: 

Місце видання: 

Дата: 

Мова: 

УДК: 

338.487:658.8](07)

Бібліографічна картка: 

Методичні рекомендації до практичних робіт з дисципліни «Стратегічний маркетинг в туризмі та готельно-ресторанному бізнесі» для здобувачів освітнього ступеня «магістр» зі спеціальності 242 Туризм і рекреація усіх форм навчання [Електронний ресурс] / упоряд.: Л.М. Чепурда, О.А. Старинець ; М-во освіти і науки України, Черкас. держ. технол. ун-т. – Черкаси: ЧДТУ, 2023. – 40 с. – режим доступу: https://elib.chdtu.edu.ua/e-books/5274

Анотація: 

Викладено навчальні (навчально-методичного характеру) матеріали, наведено завдання з дисципліни «Стратегічний маркетинг в туризмі та готельно-ресторанному бізнесі», подано вимоги щодо їх виконання, перелік рекомендованої літератури.

Для здобувачів освітнього ступеня «магістр» зі спеціальності 242 Туризм і рекреація усіх форм навчання.

 

Спеціальність: 

Ступінь підготовки: 

Тип документу: 

Каталог: 

Ідентифікатор URL: 

https://elib.chdtu.edu.ua/e-books/527
  • Електронна версія матеріалу доступна для завантаження лише зареєстрованим користувачам Електронно-бібліотечної системи ЧДТУ.
  • Усі завантажувані матеріали захищені авторськими правами, усі права належать їх законним правовласникам.