Методичні рекомендації до самостійної роботи з дисципліни «Діджитал маркетинг» для здобувачів освітнього ступеня «бакалавр» зі спеціальності 075 Маркетинг усіх форм навчання



Автор: 

Кількість сторінок: 

24с.

Видавець: 

Місце видання: 

Дата: 

Мова: 

УДК: 

658.8:004.738.5](07)

Бібліографічна картка: 

Методичні рекомендації до самостійної роботи з дисципліни «Діджитал маркетинг» для здобувачів освітнього ступеня «бакалавр» зі спеціальності 075 Маркетинг усіх форм навчання [Електронний ресурс] / упоряд. Т.А. Пальонна ; М-во освіти і науки України, Черкас. держ. технол. ун-т. – Черкаси: ЧДТУ, 2024. – 24 с. – режим доступу: https://elib.chdtu.edu.ua/e-books/5555

Анотація: 

Видання містить методичні рекомендації до самостійної роботи з дисципліни «Діджитал маркетинг»: мету, завдання та зміст навчальної дисципліни за темами, тематичне планування самостійних робіт, питання підсумкового контролю знань та приклади тестових завдань для визначення рівня засвоєння знань.
Для здобувачів освітнього ступеня «бакалавр» зі спеціальності 075 Маркетинг освітньої програми «Маркетинг» усіх форм навчання.

Спеціальність: 

Ступінь підготовки: 

Дисципліна: 

Тип документу: 

Каталог: 

Ідентифікатор URL: 

https://elib.chdtu.edu.ua/e-books/5555
  • Електронна версія матеріалу доступна для завантаження лише зареєстрованим користувачам Електронно-бібліотечної системи ЧДТУ.
  • Усі завантажувані матеріали захищені авторськими правами, усі права належать їх законним правовласникам.