Методичні рекомендації до лабораторних робіт з дисципліни «Діджитал маркетинг» для здобувачів освітнього ступеня «бакалавр» зі спеціальності 075 Маркетинг усіх форм навчання



Автор: 

Кількість сторінок: 

36с.

Видавець: 

Місце видання: 

Дата: 

Мова: 

УДК: 

658.8:004.738.5](07)

Бібліографічна картка: 

Методичні рекомендації до лабораторних робіт з дисципліни «Діджитал маркетинг» для здобувачів освітнього ступеня «бакалавр» зі спеціальності 075 Маркетинг усіх форм навчання [Електронний ресурс] / упоряд. Т.А. Пальонна ; М-во освіти і науки України, Черкас. держ. технол. ун-т. – Черкаси: ЧДТУ, 2024. – 36 с. – режим доступу: https://elib.chdtu.edu.ua/e-books/5556

Анотація: 

Видання містить методичні рекомендації до лабораторних робіт з дисципліни «Діджитал маркетинг»: мету, завдання та зміст навчальної дисципліни за темами, методичні вказівки та завдання до лабораторних робіт.
Для здобувачів освітнього ступеня «бакалавр» зі спеціальності 075 Маркетинг освітньої програми Маркетинг усіх форм навчання.

Спеціальність: 

Ступінь підготовки: 

Дисципліна: 

Тип документу: 

Каталог: 

Ідентифікатор URL: 

https://elib.chdtu.edu.ua/e-books/5556
  • Електронна версія матеріалу доступна для завантаження лише зареєстрованим користувачам Електронно-бібліотечної системи ЧДТУ.
  • Усі завантажувані матеріали захищені авторськими правами, усі права належать їх законним правовласникам.