Автор:
Кількість сторінок:
Видавець:
Місце видання:
Дата:
Мова:
УДК:
Бібліографічна картка:
Анотація:
Навчальний посібник відповідає навчальній програмі з дисципліни «Міжнародний маркетинг» і складається із двох розділів: «Теоретичні засади міжнародного маркетингу. Міжнародне маркетингове середовище» та «Стратегія виходу та закріплення компанії на міжнародному ринку», які об’єднують чотирнадцять тем.Теми викладено за однією структурою, яка включає перелік основних понять та термінів, основні теоретичні положення, питання для самоперевірки, питання для обговорення, тестові питання. Подано практичні завдання, тематику науково-дослідної роботи, питання до іспиту, термінологічний словник. Для здобувачів освітнього ступеня «бакалавр» спеціальності 051 «Економіка» освітньої програми «Міжнародна економіка»
Факультет:
Кафедра:
Спеціальність:
Ступінь підготовки:
Дисципліна:
Тип документу:
Каталог: