Автор:
Кількість сторінок:
36с.
Видавець:
Місце видання:
Дата:
Мова:
УДК:
658.8:004.738.5](07)
Бібліографічна картка:
Методичні рекомендації до лабораторних робіт з дисципліни «Діджитал маркетинг» для здобувачів освітнього ступеня «бакалавр» зі спеціальності 075 Маркетинг усіх форм навчання [Електронний ресурс] / упоряд. Т.А. Пальонна ; М-во освіти і науки України, Черкас. держ. технол. ун-т. – Черкаси: ЧДТУ, 2024. – 36 с. – режим доступу: https://elib.chdtu.edu.ua/e-books/5556
Анотація:
Видання містить методичні рекомендації до лабораторних робіт з дисципліни «Діджитал маркетинг»: мету, завдання та зміст навчальної дисципліни за темами, методичні вказівки та завдання до лабораторних робіт.
Для здобувачів освітнього ступеня «бакалавр» зі спеціальності 075 Маркетинг освітньої програми Маркетинг усіх форм навчання.
Факультет:
Спеціальність:
Ступінь підготовки:
Дисципліна:
Тип документу:
Каталог:
Ідентифікатор URL:
https://elib.chdtu.edu.ua/e-books/5556