Кількість сторінок:
32с.
Видавець:
Місце видання:
Дата:
Мова:
УДК:
659.126:659.4](07)
Бібліографічна картка:
Методичні рекомендації до практичних робіт з дисципліни «Управління брендом та бренд-комунікації» для здобувачів освітньо-наукового ступеня «доктор філософії» зі спеціальності 075 Маркетинг [Електронний ресурс] / упоряд.: О.В. Коломицева, А.О. Боковня, О.В. Вартанова ; М-во освіти і науки України, Черкас. держ. технол.
ун-т. – Черкаси : ЧДТУ, 2020. – 32 с.
Анотація:
Видання містить методичні рекомендації до практичних занять з дисципліни «Управління брендом та бренд-комунікації». Відповідно до структури курсу кожне завдання вміщує тему, мету, питання для обговорення і завдання для практичних занять. Для здобувачів освітньо-наукового ступеня «доктор філософії» зі спеціальностей 075 «Маркетинг» (освітньої програми «Маркетинг») усіх форм навчання
Факультет:
Спеціальність:
Ступінь підготовки:
Дисципліна:
Тип документу:
Каталог:
Ідентифікатор URL:
http://elib.chdtu.edu.ua/e-books/3728