Методичні рекомендації до практичних робіт з дисципліни «Аналітичні маркетингові моделі» для здобувачів освітньо-наукового ступеня «доктор філософії» зі спеціальності 075 Маркетинг освітня програма «Маркетинг»



Кількість сторінок: 

25с.

Видавець: 

Місце видання: 

Дата: 

Мова: 

УДК: 

658.82(07)

Бібліографічна картка: 

Методичні рекомендації до практичних робіт з дисципліни «Аналітичні маркетингові моделі» для здобувачів освітньо-наукового ступеня «доктор філософії» зі спеціальності 075 Маркетинг освітня програма «Маркетинг» [Електронний ресурс] / упоряд.: О.В. Коломицева, Т.І. Бурцева ; М-во освіти і науки України, Черкас. держ. технол. ун-т. – Черкаси: ЧДТУ, 2020. – 25 с.

Анотація: 

Видання містить методичні рекомендації до практичних робіт з дисципліни «Аналітичні маркетингові моделі»: мету, завдання та зміст навчальної дисципліни за темами, перелік питань для обговорення, завдання до практичних робіт та приклади тестових завдань для визначення рівня засвоєння знань. Для здобувачів освітньо-наукового ступеня «доктор філософії» зі спеціальності 075 «Маркетинг» освітня програма «Маркетинг»

Спеціальність: 

Ступінь підготовки: 

Тип документу: 

Каталог: 

Ідентифікатор URL: 

http://elib.chdtu.edu.ua/e-books/3731
  • Електронна версія матеріалу доступна для завантаження лише зареєстрованим користувачам Електронно-бібліотечної системи ЧДТУ.
  • Усі завантажувані матеріали захищені авторськими правами, усі права належать їх законним правовласникам.