Маркетингова аналітика. Як підкріпити інтуїцію даними



Альтернативна назва: 

The analynical marketer. How to transform your marketing organization

Кількість сторінок: 

151с.

Видавець: 

Місце видання: 

Дата: 

Мова: 

ISBN: 

978-617-7730-13-1

УДК: 

658.8+004

Бібліографічна картка: 

Світвуд, Адель. Маркетингова аналітика. Як підкріпити інтуїцію даними = The analynical marketer. How to transform your marketing organization [Електронний ресурс] : [науково-популярне видання] / А. Світвуд ; пер. з англ. О. Асташова . ─ Київ : Наш формат, 2019 . ─ 151 с. ─ режим доступу: http://elib.chdtu.edu.ua/e-books/3778

Анотація: 

Великі дані кардинально трансформували сферу маркетингу. Вони дали змогу аналізувати й точно прогнозувати поведінку клієнтів і завдяки цьому змінювати клієнтський досвід. Але й покупці та користувачі стали вибагливішими, адже мільйони товарів і послуг та все, що вони прагнуть дізнатися про бренд, тепер не треба довго шукати. Усе це вплинуло на те, як компанії взаємодіють із зовнішнім світом і вибудовують відносини із клієнтами. У цій книжці експертка з маркетингу Адель Світвуд показує, як ефективно організувати роботу маркетингового відділу в цифрову епоху, які знання та вміння в цій сфері виходять на перший план і які люди точно знадобляться вашій компанії.

Спеціальність: 

Ступінь підготовки: 

Тип документу: 

Каталог: 

Ідентифікатор URL: 

http://elib.chdtu.edu.ua/e-books/3778
  • Електронна версія матеріалу доступна для завантаження лише зареєстрованим користувачам Електронно-бібліотечної системи ЧДТУ.
  • Усі завантажувані матеріали захищені авторськими правами, усі права належать їх законним правовласникам.