Основи інтернет-маркетингу: в 2-х ч.: Частина 1 : навчальний посібник



Автор: 

Кількість сторінок: 

184с.

Видавець: 

Місце видання: 

Дата: 

Мова: 

ISBN: 

978-966-289-292-5

УДК: 

339.138+004.738.5+658.8](075.8)

Бібліографічна картка: 

Кордзая, Н. Р. Основи інтернет-маркетингу [Електронний ресурс] : в 2-х ч.: Ч. 1 : навчальний посібник / Н. Р. Кордзая . ─ Херсон : Олді-плюс, 2018. ─ 184 с. ─ режим доступу: http://elib.chdtu.edu.ua/e-books/3780

Анотація: 

Навчальний посібник «Основи інтернет-маркетингу. Частина 1» розкриває наступні питання: основні поняття інтернет-маркетингу; методика та особливості пошукової оптимізації та оптимізації під соціальні мережі; характерні риси та алгоритм проведення маркетингової кампанії у соціальних мережах та Тwittег, основи ведення е-mail маркетингу. У посібнику наведено питання щодо самоконтролю знань студентів, тести та завдання для самостійної роботи.

Навчальний посібник призначений для підготовки студентів закладів вищої освіти різних форм навчання першого (бакалаврського) та другого (магістерського) рівня вищої освіти за спеціальністю «Маркетинг». Навчальний посібник може бути корисним для викладачів та студентів магістратури й аспірантури з економічних спеціальностей, науковців, підприємців різних сфер, керівників та співробітників маркетингових служб та рекламних агентств, широкому колу читачів.

Спеціальність: 

Ступінь підготовки: 

Тип документу: 

Каталог: 

Ідентифікатор URL: 

http://elib.chdtu.edu.ua/e-books/3780
  • Електронна версія матеріалу доступна для завантаження лише зареєстрованим користувачам Електронно-бібліотечної системи ЧДТУ.
  • Усі завантажувані матеріали захищені авторськими правами, усі права належать їх законним правовласникам.