Управління рекламними проектами: навчальний посібник



Редактор: 

Кількість сторінок: 

308с.

Видавець: 

Місце видання: 

Дата: 

Мова: 

ISBN: 

978-966-289-321-2

УДК: 

659.1(075.8)

Бібліографічна картка: 

Управління рекламними проектами [Електронний ресурс] : навчальний посібник / О. П. Луцій, Я. С. Ларіна, В. М. Фомішина [та ін.] ; за ред. О. П. Луція . ─ Херсон : Олді-плюс, 2019 . ─ 308 с. ─ режим доступу: http://elib.chdtu.edu.ua/e-books/3784

Анотація: 

У навчальному посібнику розглядаються зміст, методи та інструменти управління рекламними проектами. Приділяється значна увага формуванню команди рекламного проекту та управління нею, питанням якості рекламного проекту, оцінюванню його ефективності. Навчальний посібник укладений з використанням робочих програм аналогічних дисциплін національних університетів України та декількох країн Західної Європи, а також враховуючи рекомендації науково-методичної ради факультету аграрного менеджменту НУБіП України. Посібник буде цікавим не лише для студентської молоді, але стане в нагоді керівникам підприємств та спонсорам майбутніх рекламних проектів.

Спеціальність: 

Ступінь підготовки: 

Тип документу: 

Каталог: 

Ідентифікатор URL: 

http://elib.chdtu.edu.ua/e-books/3784
  • Електронна версія матеріалу доступна для завантаження лише зареєстрованим користувачам Електронно-бібліотечної системи ЧДТУ.
  • Усі завантажувані матеріали захищені авторськими правами, усі права належать їх законним правовласникам.